Annelies Pouw nieuw Raadslid GroenLinksaf

23 juni 2018

Annelies Pouw is het nieuwe raadslid van GroenLinksaf. Dankzij het wethouderschap van voormalig raadslid Dilek Odabasi is er een plek vrijgekomen voor de nummer 5 van GroenLinksaf bij de afgelopen verkiezingen. Annelies Pouw is benoemd tot Raadslid in een extra Raadsvergadering op 16 mei 2018.

Nu voormalig fractievoorzitter Dilek Odabasi wethouder is, moest er ook een nieuwe fractievoorzitter worden gevonden. GroenLinksaf heeft de traditie om twee fractievoorzitters te hebben en houdt daar aan vast. Naast Sjors Slaats zal Sandra van den Udenhout de nieuwe fractievoorzitter van GroenLinksaf worden.

Filmavond Maak het simpel!

Filmavond: Maak het simpel!

Dit jaar organiseert GroenLinksaf Waalwijk een aantal filmavonden waarop we met inwoners in gesprek gaan over een actueel onderwerp. Deze avonden zijn bedoeld voor alle

Nieuwe bomen Crispijnstraat Waalwijk

Vragen over Bomen

We hebben de afgelopen tijd heel veel vragen en opmerkingen gekregen over de bomenkap langs de Mozartlaan in Waalwijk. Begrijpelijk, want het is een ingrijpende